Дистанційне навчання (на період протиепідемічних заходів) з інформатики

  Програмні засоби

на допомогу у виконанні індивідуальних завдань 

під час карантину:

RapidTyping - клавіатурний тренажер.

Tux Paint - графічний редактор.

Scratch - вивчаємо алгоритми.

GCompris - комплекс тренажерів для початкової школи.

Lazarus - середовище розробки ПЗ.

Час коду - вивчаємо алгоритми весело.

21.02.22 – 25.02.22

5 клас

Тема. Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми.

Опрацювати п. 4.2.  В зошиті намалювати блок-схему. стор. 171.  Виконати завд. №6 стор. 176. (роботу надіслать вчителю)

6 клас

Тема. багатошарові зображення.

Опрацювати п. 41.3.   Виконати мал. 1.16 стор. 27. (роботу надіслать вчителю)


7 клас

Тема. ПР№7 "Створення проектів з разголуженням"

Виконати ПР №7 (завдання №2,3) (роботу надіслать вчителю)


8-Б клас

Тема. Поняття елементів керування. Кнопка.

Опрацювати п. 6.3., 6.4. Відповіти на питання після кожного пункту. (роботу надіслать вчителю)

9 клас

Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин.

Опрацювати п. 6.2. стор. 165 (підручник 9 клас) В зошиті написати "Найважливіше в цьому пункті". (роботу надіслать вчителю)

10 клас

Тема. Гіпертекстові, графічні елементи на веб-сторінках. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.

Опрацювати п. 4.3, 4.4. (стор. 126-127; стор. 131-132) В зошиті конспект стор. 131-132 , до сайту добавити об'єкт (роботу надіслать вчителю)

11-А клас

Тема. Створення веб-сторінок.

Створити Блог на довільну тему. Посилання надіслати вчителю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий